Pass på så du ikke blir lurt av useriøse aktører i telebransjen

Telenor og Agrol har mottatt flere henvendelser fra Agrol-brukere, som opplever å ha blitt misledet av ulike tilbydere av mobilabonnement. Det ønsker vi å advare om, og vi minner om at Telenor Bedrift er Agrols samarbeidspartner.
Pass på så du ikke blir lurt av useriøse aktører i telebransjen

De fleste henvendelsene handler om misvisende informasjon fra telefonselgere, som fremstiller seg som representant for Telenor og Agrols samarbeidspartner. Tilbudene har ofte blitt presentert som den nye landbruksavtalen.

Flere Agrol-brukere hevder de ikke har hatt grunnlag til å forstå at de har byttet teleselskap, før de fikk tilsendt nytt SIM-kort og faktura.

Opplevelsene går på skjulte kostnader som gjør det dyrere enn forespeilet, og bindingstider som gjør det dyrt å komme seg ut av inngåtte avtaler.     

Agrol velger derfor å advare om useriøse aktører, og samtidig minne om at Telenor Bedrift er Agrols samarbeidspartner på mobil- og datatjenester til bedrifter.

Avtalen med Telenor Bedrift blir jevnlig oppdatert, og gir deg som Agrol-bruker konkurransedyktige abonnement, tjenester og priser.

Du har alltid tilgang til gode tilbud i Agrols nettbutikk hos Telenor, og trenger du hjelp kan du ringe Telenors døgnåpne kundeservice (09000).    

Senest i mai ble Agrol mobilabonnement oppgradert med større datapakker.

Det er også lurt å tenke på nettsikkerheten når du velger mobil- og bredbåndsabonnement.

Flyt abonnementet fra Telenor Bedrift fikk i mai nye og bedre Agrol-priser, og er et godt alternativ for brukere som ønsker et mobilabonnement med flere Telenor-fordeler.